Aanmelden
Retro systemen
Leden : 59591
Artikelen : 1631
Artikelen bekeken hits : 1884321
Artikelen : 1631
Artikelen bekeken hits : 1884321
Zoeken
Welkom, Gast |
|
Onderwerp: modpack 7
modpack 7 3 maanden, 1 week geleden #34410
|
Hallo Wie kan mij helpen aan modpack 7 om de wii te softmodden. Kan hem helaas zelf niet meer downloaden? HELP HELP HELP Groet BeeJee1980 |
Discussie gesloten. |
Re: modpack 7 3 maanden, 1 week geleden #34420
|
hoe komt het dat je het zelf niet kan downloaden? en hoe kunnen wij dat in uw plaats dan wel doen? |
Discussie gesloten. |
Re: modpack 7 3 maanden, 1 week geleden #34433
|
Downloadlink werkt inderdaad niet, maar zeg maar waar het heen moet ik stuur het je wel toe. |
Discussie gesloten. |
Re: modpack 7 3 maanden, 1 week geleden #34439
|
Voor iedereen die op zoek is naar het modpack. Helaas is het zo dat het modpack met de cfg-loader tijdelijk niet te downloaden is. Wat daar de oorzaak van is zijn we nog niet uit maar zodra er een oplossing is zullen we dat gelijk melden. Tot die tijd kan je het modpack van deze topic pakken en het bijbehorende finishpack. Deze pakketten hebben of wiiflow of de usb-loader gx in het pakket. Sorry voor het ongemak. downloadtutorial.nl/forum/usb-loader/263...loader-gx-of-wiiflow |
Discussie gesloten. |
Re: modpack 7 3 maanden, 1 week geleden #34441
|
Ik snap dat iedereen een beetje in paniek is omdat het modpack niet te downen is maar ga aub geen e-mailadressen uitwisselen in het topic. Spambots zoeken voortdurend het net af op zoek naar e-mailadressen. Op deze manier maak je het wel heel erg makkelijk. Als je op de naam klikt van diegene die het modpack aanbiedt kan je hem een mailtje sturen waarin je je e-mailadres veilig kan versturen. OM SPAM TE VOORKOMEN WORDEN ALLE BERICHTEN MET EEN E-MAILADRES VERWIJDERT |
Laast bewerkt: 3 maanden, 1 week geleden Door smellflowers. Discussie gesloten. |
Re: modpack 7 3 maanden, 1 week geleden #34442
|
flyingwarez schreef: Downloadlink werkt inderdaad niet, maar zeg maar waar het heen moet ik stuur het je wel toe. Wil je de pakketten uploaden bij rapidshare en de link hier neerzetten. Op die manier voorkom je dat mensen hun e-mailadres vrijgeven op deze openbare site. |
Discussie gesloten. |
Re: modpack 7 3 maanden geleden #34619
|
Probleem is verholpen dus deze gaat op slot. |
Discussie gesloten. |
|
Tijd voor maken pagina: 0.42 seconden