Welkom, Gast
Username: Password: Onthoudt mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Update 1.4.4E ongedaan maken / herstellen

Update 1.4.4E ongedaan maken / herstellen 5 years 1 month ago #38656

• deventjes
  • deventjes's Avatar
  • Afwezig
  • Download Beginner
Ik heb de Nintendo van mijn dochter per abuis geupdate naar 1.4.4E, maar nu werkt het M3i Zero kaartje niet meer. Kan ik de update ongedaan maken en op de vorige versie terugvallen? Wie kan mij helpen?

Bij het opstarten krijg ik telkens opnieuw de volgende foutmelding:
An error has occured. Press and hold the POWER Button to turn the system off. Please refer to the Nintendo DSI Operations Manual for details.

Waarschijnlijk krijg ik deze melding door de update, maar hoe kan ik dit herstellen.
Laast bewerkt: 5 years 1 month ago Door deventjes.
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: Update 1.4.4E ongedaan maken / herstellen 5 years 1 month ago #38659

• claxon
  • claxon's Avatar
  • Afwezig
  • Download Beginner
probeer de vorige update uit te voeren dus terug naar een versie lager.
voor je gaat updaten de kernel installeren.
succes,

Re: Update 1.4.4E ongedaan maken / herstellen 5 years 1 month ago #38660

• claxon
  • claxon's Avatar
  • Afwezig
  • Download Beginner
Hierbij een paar stappen om te volgen:
1.Installeer de software op de Micro sd. Installeer daarna de update file op de sd kaart

2.Plaats de kaart in een Nintendo DS of een DSI met firmware versie 1.41E of lager (dus niet in de console met 1.4.3 of 1.4.4.of een 3DS!!) Doet u dit wel dan gaat de kaart defect

3.Start op de kaart de update applicatie ( de update file staat vaak gewoon op de plek waar de games ook staan) Volg de instructies op het scherm

4.Zet de Nintendo uit als hij klaar is verwijder de kaart uit de DS of DSi en plaats deze opnieuw in de DS of Dsi (met 1.4.1). Kijk of deze nu goed het menu zichtbaar laat zien

5. Test de kaart in de Nintendo waarvoor de update uitgevoerd is, (1.4.4E of 4.3.0.10E)
Werkt de kaart haal dan ALLEEN de update file er weer af, laat de rest staan, als in de 1.4.4E of in de 4.2.0.9E en 4.3.0.10E de update file gedraaid wordt gaat de kaart defect!
succes,

Re: Update 1.4.4E ongedaan maken / herstellen 5 years 2 weeks ago #39121

• deventjes
  • deventjes's Avatar
  • Afwezig
  • Download Beginner
Bedankt voor uw antwoord, maar ik had met mijn stomme kop de nieuwe flashcard al in de Nintendo met de hogere versie gedaan, dus zoals u al aangaf is het kaartje hierdoor stuk.

Re: Update 1.4.4E ongedaan maken / herstellen 5 years 2 weeks ago #39148

• Devian
  • Devian's Avatar
  • Afwezig
  • Administrator
  • Thank you received: 43
deventjes wrote:
Ik heb de Nintendo van mijn dochter per abuis geupdate naar 1.4.4E, maar nu werkt het M3i Zero kaartje niet meer. Kan ik de update ongedaan maken en op de vorige versie terugvallen? Wie kan mij helpen?

Bij het opstarten krijg ik telkens opnieuw de volgende foutmelding:
An error has occured. Press and hold the POWER Button to turn the system off. Please refer to the Nintendo DSI Operations Manual for details.

Waarschijnlijk krijg ik deze melding door de update, maar hoe kan ik dit herstellen.

Dit al gelezen?
downloadtutorial.nl/forum/m3i-zero-a-m3-...te-instructies#37041

Re: Update 1.4.4E ongedaan maken / herstellen 4 years 11 months ago #39509

• dcmn
  • dcmn's Avatar
  • Afwezig
  • Download Beginner
Toch heb ik nog een vraag over: Ik heb een DSi ook 'per ongeluk' (...) ge├╝pdatet naar 1.4.4E. De M3i Zero is nog een oudere versie, dus de nieuwe firmware zou er niet op moeten kunnen werken.
Als ik echter wel deze firmware (uit bovenstaande link) gebruik en hem in een DSi 1.4E plaats, start deze gewoon netjes door.

Alleen: ik moet deze M3i Zero in de 1.4.4 DSi gebruiken, omdat die van een kennis is... (ja, het verhaal wordt steeds beter!).

Ik heb de stappen gevolgd zoals in downloadtutorial.nl/forum/m3i-zero-a-m3-...te-instructies#37041, maar helaas, hij blijft de melding geven bij het starten van de kaart.

Heeft iemand hier nog tips voor?

Dank je wel, Dennis
  • Pagina:
  • 1
Moderators: robjanssen
Time to create page: 0.288 seconds

Retro systemen

Leden : 105178
Artikelen : 1772
Artikelen bekeken hits : 5263039