Aanmelden
Retro systemen
Leden : 59591
Artikelen : 1631
Artikelen bekeken hits : 1884458
Artikelen : 1631
Artikelen bekeken hits : 1884458
Zoeken
Welkom, Gast |
Onderwerp: Project WiiNL
Project WiiNL 9 maanden, 4 weken geleden #26077
|
Hoi allemaal Ik vertaal Engelse Wii Games naar het Nederlands. Check it out: New Super Mario Bros Wii. 0.5.1 Coming soon: Mario Kart Wii Status: 40% Coming soon: Donkey Kong Country Returns status: TBA. Enjoy Kleine mededeling: Je Wii Taal moet naar het Duits om het te kunnen spelen in het Nederlands. Sorry voor het ongemak! Aber das ist nicht ein Problem? |
Laast bewerkt: 9 maanden, 4 weken geleden Door Rickjedebeste. |
Re: Ik vertaal New Super Mario Bros. Wii naar het NL! 9 maanden, 4 weken geleden #26078
|
Dat klinkt leuk, alleen ga je het uitbrengen? Een bestand dat we moeten verplaatsen of als compleet spel? |
Nintendo DS Lite | Nintendo DSi | Nintendo 3DS | Nintendo Wii | Playstation 3 | PS Vita | Xbox 360 | iPhone 4S | iPad 2 |
Re: Ik vertaal New Super Mario Bros. Wii naar het NL! 9 maanden, 4 weken geleden #26081
|
De vertaling is afgerond! Versie 0.5 is hier, nog niet helemaal af! Soms moest ik wel wat aanpassen, aangezien ik me aan een letterlimiet moest houden is een World nu een Plek geworden (In het Duits was dat Welt, want ik vertaalde uit het Duits) en Kopiëren is iets fout mee gegaan, want nu staat er Kopi ren. Van deze fouten ben ik op de hoogte Heb jij nog meer foutjes ontdekt? Meld het hier! www.mediafire.com/?fh93a7xn93t3ig4 is de download link. Een ZIPje met Tutorial, bestand en het programma WiiScrubber. Ik probeerde een video te maken met Dolphin, maar die is zo sloom als dikke poep door een teezeefje, dus dat sla ik dan wel over. Enjoy |
Re: Ik vertaal New Super Mario Bros. Wii naar het NL! 9 maanden, 4 weken geleden #26087
|
Dat is snel! Volgens mij kan je in de backup loader ook gewoon de taalkeuze kiezen, dus dat scheelt weer een Duits Wii systeem Heb het op de frontpage geplaatst, is weer eens ander nieuws dan het PSP nieuws van de afgelopen dagen |
Nintendo DS Lite | Nintendo DSi | Nintendo 3DS | Nintendo Wii | Playstation 3 | PS Vita | Xbox 360 | iPhone 4S | iPad 2 We willen u bedanken: Rickjedebeste |
Re: Project WiiNL 9 maanden, 4 weken geleden #26088
|
EY Goed werk Zal het gauw uittesten op mijn anitieke witte kastje (als hij iig nog werkt) Veel Suc6 met je verdere werk |
We willen u bedanken: Rickjedebeste |
Re: Ik vertaal New Super Mario Bros. Wii naar het NL! 9 maanden, 4 weken geleden #26090
|
J.Zonneveld schreef: is weer eens ander nieuws dan het PSP nieuws van de afgelopen dagen Hehe |
Re: Ik vertaal New Super Mario Bros. Wii naar het NL! 9 maanden, 4 weken geleden #26093
|
Kijk dat is nu eens een mooi iniatief Daar hebben we wat aan! Bedankt en keep up the good work (oh sorry ff in het Nederlands: en ga zo door |
We willen u bedanken: Rickjedebeste |
Re: Project WiiNL 9 maanden, 4 weken geleden #26100
|
Ik ben vereerd dat ik op de frontpage mag Daarom zou ik zeker meer spellen vertalen. Waarschijnlijk sowieso Mario Kart Wii, maar ook bijvoorbeeld het spel waarmee ik nu bezig ben (Wii Fit plus). Houd dit topic in de gaten voor nieuwe releases! |
Re: Project WiiNL 9 maanden, 4 weken geleden #26101
|
Heel goed werk Ga zo door!!! Van mij mag je ook wel Zelda Twilight Princess vertalen (en in de toekomst zelda skyward sword) |
Re: Project WiiNL 9 maanden, 4 weken geleden #26102
|
Wiifreak, ik zou graag elk spel willen vertalen maar er moet een speciaal systeem inzitten, een zogenaamd .ARC systeem. In de meeste First Party titels zit zo'n systeem, met uitzondering van bijvoorbeeld Super Mario Galaxy. Dus Twilight princess zou best kunnen! |
Tijd voor maken pagina: 0.55 seconden